giovedì 9 luglio 2015

My looks on Instagram #1














oggi vi presento  miei looks che giornalmente vi post sul mio profilo IG (@manualloro) del mese di giugno...
...Io intanto scappo a truccarmi pronta per un nuovo shooting che presto vi presenterò sul mio blog.
Io vi auguro una buona giornata, Ah qual'è il vostro preferito??? sono curiosa :)
beso manu

today I present my looks that you post daily on my profile IG (@manualloro) of June ...
... Meanwhile, I run away to wear makeup ready for a new shooting that soon I'll introduce you to my blog.
I wish you a good day, Ah what is your favorite ??? I'm curious :)
beso manu

4 commenti:

Ivana Markovic ha detto...

Very nice outfits, perfect for summer days :)
Have a nice weekend,
Baci
http://bambolai.blogspot.com

maria manuela Alloro ha detto...

thanks
happy sunday kiss

Anto Katy ha detto...

carini questi outfit.
www.newgirlsdiary.com

SANDRA KOPKO - FASHION BLOG ha detto...

Cool look! Have a nice day :)

I follow you! Can you follow me back?
If you comment my post, I will comment your five posts!

http://www.sandrakopko.com/2015/08/cigarillos.html