sabato 19 aprile 2014

Me in black and white





Come non amare queste foto ed i suoi effetti?? E' quasi impossibile...Ricordate queste foto??? Beh mio cugino (ripeto bravissimo fotografo,non smetterò mai di dirlo e di ringraziarlo) successivamente mi ha inviato queste foto ed io subito me ne sono innamorata perchè hanno catturato la mia essenza... Io adoro specialmente l'ultima..
E a voi quale piace??
Fatemi sapere
xxx Manuela

How can we not love these photos and its effects? It 's almost impossible ... Remember this photo?? Well my cousin (again very good photographer, I'll never stop saying it and to thank him) then sent me these photos and I immediately fell in love with me because they have captured my essence ... I love especially the last one ..
And what you like?
Let me know
xxx Manuela

Nessun commento: