sabato 28 settembre 2013

My personal wishlist on Persunmall!!




Buondì anche se è ancora presto ma lo studio mi chiama!!! uffa!!!
Personalmente l'inverno è arrivato e devo dire che ci stavo pensando da un pò a volermi rifare il guardaroba e quale soluzione migliore se non fare acquisti online??? Sono strafelice di questa cosa!!!
Ho,però, deciso di condividere con voi la mia personale lista dei desideri! Il negozio online è Persunmall.com (clicca qui) dove ho trovato tante belle cose!!
Ma basta parlare, vi lascio alle immagini...
xxx Manuela
p.s ve lo consiglio perchè è il migliore

Good day even though it is still early but the studio is calling me! Ugh!
Personally, winter has arrived and I have to say that I've been thinking for a while to want to redo the wardrobe and what better solution if you do not shop online?? I am overjoyed with this thing!
But I have decided to share with you my personal wish list! The online store is Persunmall.com (click here) where I found many beautiful things!
But enough talk, I leave you with images ...
xxx Manuela
p.s recommend it because it is the best


Fluorescent Color Gradient Sweater (online here)


Stylish Lace-Up Buckled High Heel Boots Black (click here)

Vintage Queen Elisabeth Portrait Necklace (click here)

4 commenti:

Mlle W ha detto...

you look way cute in the 1st photo and I love that neon sweater...:)

* MlleWanderlust ✡

maria manuela Alloro ha detto...

thank you so much!!!

Anonimo ha detto...

Delizioso il maglione!

Federica F.

http://www.fashion-anticrisis.com/

maria manuela Alloro ha detto...

lo adoro anche io....grazie per essere passata!