mercoledì 31 luglio 2013

Small flashes of a fabulous summer!




Buongiorno,
come và??? oggi vi lascio con queste tre foto perchè, come sempre, ero in ritardo!!! Non mi smentisco mai poichè la festa era alle 21 ed io sono scesa lalle 21:30 e il locale era talmente buio che ho provato a fare delle foto ma o usciva una mano o una sola gamba!! No comment!!!
Per la serata ho utilizzato un vestito corto con tanti bracciali (come sempre),vedi questi post, con la mia amata borsa: il bauletto anna di Liu Jo!!!
cosa vi sembra???
aspetto vostri commenti(che sono ben accetti)
xxx Manuela

Good morning,
how are you?? Today I leave you with these three photos because, as usual, I was late! I do not deny ever since the party was at 21 and I am declined lalle 21:30, and the place was so dark that I tried to take pictures but either went out one hand or one leg! No comment!
In the evening I used a short dress with lots of bracelets (as always), see this post, with my beloved bag: the trunk anna Liu Jo!
what do you think??
aspect of your comments (which are welcome)
xxx manuela

I was wearing:
Dress: Toy G
Sandals: No brand
Bag: Liu Jo
Bracelets:No brand
Necklace: It's a present