martedì 9 luglio 2013

My arm bracelets













 Ring:H&M

Oggi mi sento ispirata ma non dall'outfit ma dagli accessori... Sapete bene che in Estate il mio braccio diviene un appendi bracciali..... :) Ma cosa posso farci??? li adoro...
Oggi sono tutti blu con dettagli argento (per il bracciale con i ciondoli) e dorato (per l'anello di H&M). Forse una cosa he mi distingue dalle mie amiche è che le collane di perle le uso come bracciale, infatti, non esco mai senza..mi ricorda un pò Chanel questo modo di portare le perle o Blair Waldorf (Gossip Girl) Sto cercando adesso una collana di perle rosse...Sapete dove posso trovarla (di perle finte ovviamente)????
Sono presenti anche 2 dei 5 bracciali acquistati in un negozietto della mia città che si chiama Marylin Shoes (devo comprarne altri)....
Cosa vi sembra???
Io voglio i vostri commenti
xxx manuela

Today I feel inspired but not dall'outfit but the accessories ... You know that in summer becomes a hang my arm bracelets ..... :) But what can I do?? I love them ...
Today they are all blue with silver details (for the bracelet with pendants) and gold (for ring H & M). Perhaps one thing he distinguishes me from my friends is that the pearl necklaces I use as a bracelet, in fact, I never go out without .. reminds me a little this way of bringing Chanel pearls or Blair Waldorf (Gossip Girl) I'm trying now a red beads necklace ... Do you know where I can find (fake pearl of course)??
There are also 2 of 5 bracelets bought in a shop in my town called Marilyn Shoes (I have to buy other) ....
What do you think??
I want your comments
xxx manuela


2 commenti:

K Jaspers ha detto...

Great bracelets!

Take a look at my blog, if you like it, we can follow each other on bloglovin'?! Let me know babe!

www.we-heart-fashion.com

Tere Ávila ha detto...

great bracelet honey, i love its color!

xx