lunedì 29 aprile 2013

Accessories for the hot summer: Pink






 First Bracelet: Stroili oro
 Second bracelet from Paris

Third:I bought to Pescara
pearl's necklace


Sono di nuovo in ritiro pre-esame!!! uffa!!! Tra 1 settimana ci sarà l'esame ed io non ho proprio voglia di studiare :(
Nella mia città la bella stagione è arrivata ed io come anticipatovi in questo post con la bella stagione le mie braccia divengono un manichino per i vestiti....
I miei accessori di oggi sono tuti puntati sul rosa, uno dei miei colori preferiti!!!!
Il bracciale che vi presento per primo nel dettaglio è della stroili oro, il secondo preso durante il mio viaggio a Parigi, il terzo invece l'ho acquistato con le mie amiche a Pescara! L'ultimo è forse la mia creazione preferita poichè è la mia collana di perle  che per l'occasione l'ho fatta diventare un bracciale (carina come idea o no???)
E voi??? Quali accessori preferite???
Fatemi sapere
xxx Manuela


I'm back in retreat pre-exam! Ugh! In 1 week we will be examining and I did not really want to study: (
In my city, the summer is here and I like the warm season anticipated you in these post my arms become a mannequin for clothes ....
My accessories today are tuti focused on the pink, one of my favorite colors!!
The bracelet that I present to you the first in detail Stroili gold, the second took during my trip to Paris, but the third I bought it with my friends in Pescara! The last one is perhaps my favorite creation as it is my pearl necklace for the occasion I made ​​her a bracelet (how cute idea or not?)
And you?? What accessories do you prefer??
Let me know
xxx Manuela






5 commenti:

Isa ha detto...

Love the square bangle!

http://lasaloperie.blogspot.com

Annie ha detto...

Love the bangles - so cute!

Annie
The Other Side of Gray

Letne Dni Look Younger ha detto...

I like all kind of jewelry.Your are very nice and perfect for the summer.
Have a lovely evening.
Dusana :-)

www.letnedni.com

Letne Dni Look Younger ha detto...

I'm following you now on google plus followers. Hope you follow back so we can stay in touch.
Dusana :-)

www.letnedni.com

Letne Dni Look Younger ha detto...

Ups, I see you already follow me :)))
Have a good night!
xoxo
Dusana :-)