sabato 9 marzo 2013

Women's day!

 www.rupinko.com: register, vote and winner







Salve,
scusate il ritardo ma purtroppo oggi è stata una giornata molto frenetica!!! A voi com'è andata la giornata della festa della donna??? Io sono stata con un'amica (la ragazza nella foto con me) a mangiare una pizza in un ristorante da cui mancavo molto!!!
Purtroppo la preparazione da esami è ritornata ma vi prometto che starò con voi anche....
Per la serata di ieri sera ho deciso di vestirmi " come una vera donna" : sono parole di mia madre!!!! Il mio outfit era composto da un mix di colori: per il cappotto e le calze ho puntato sul fucsia per poi passare alle scarpe, pochette e vestito nero!!1 Che vi sembra???
xxx Manuela


Hi,
sorry for the delay but unfortunately today was a very busy day! To you how was your day Women's Day?? I was with a friend (the girl in the picture with me) to eat a pizza in a restaurant which was missing a lot!
Unfortunately, the preparation tests came back but I promise you I'll be with you today ....
For the evening last night I decided to dress "like a real woman" are the words of my mother! My outfit consisted of a mix of colors for the coat and socks I put on pink then move on to shoes, clutch and black dress! 1 What you think??
xxx Manuela

I was wearing:
Coat: Phard
Dress: Liu Jo
Bag: It's a present and my favourite
Shoes: Lavanda

Nessun commento: