mercoledì 13 marzo 2013

Olly Murs Feat Flo Rida - Troublemaker


 www.rupinko.com: register, vote and winner!!!







Ieri sera dopo 6 ore di università ho deciso di uscire con la mia migliore amica per prendere una boccata d'area ma ritornare immediatamente sui libri!!! grr...
Come già accennato ieri oggi ho deciso di pubblicare l'outfit del precedente post!
Cosa però non apparsa ieri sono state le scarpe prese in prestito da mio fratello (le adoro!!) e la borsa blu di blugirl!! Tr apoco sarà pasqua cosa regalerete al vostro lui/lei?? io ho deciso di optare per un uovo di pasqua della lindt rigorosamente di cioccolato al latte!!!!
Aspetto vostri commenti!!
xxx Manuela


Last night after 6 hours of university, I decided to go out with my best friend to get some area but return immediately on the books! grr ...
As mentioned yesterday, today I decided to post the outfit in the previous post!
What, however, not appeared yesterday were the shoes borrowed from my brother (I love them!) And the blue bag of blugirl! Soon it will be Easter what you do with your gift to him / her? I decided to opt for an easter egg of strictly lindt milk chocolate!!
Appearance comments!
xxx Manuela

I was wearing:
Cardigan: Sandro ferrone
Top: Terranova
Pant: Ovs industry
Shoes: nike
Bag: Blugirl


Nessun commento: