lunedì 5 novembre 2012

Welcome in my life!




















benvenuti in questo blog,
ho 22 anni, frequento l'università della mia città, facoltà giurisprudenza 
che è nato per poter esprimere il mio bisogno di moda. parlerò della moda in tutte le sue forme e anche delle mie icone di stile.
purtroppo a causa dei mille esami che mi portano via molto tempo non potrò esserci sempre ma cercherò di fare di tutto per non farvi sentire la mia mancanza! :p 
un'altra cosa: benvenuti nella mia vita!



welcome in this blog,  
I am 22 years old, I frequent the university of my city, faculty jurisprudence   
It is born for being able to express my need of fashion. I will speak of the fashion to all of his/her forms and also of my icons of style.  
unfortunately because of the thousand examinations that bring away me a lot of time there cannot be always but I will try to try everything not to make my lack feel you! : p  
 another thing: welcome in my life!

Nessun commento: