lunedì 19 novembre 2012

Estate, summer, été


prima foto


seconda foto


terza foto

quarta foto

Riguardando queste foto capisco come mi manchi l'estate.
I suoi profumi, l'abbronzatura sempre presente sul corpo e i vestiti! oh si i vestiti: corti, scollati, colorati!
le foto portano un pò di malinconia ma rivederle è bello ed io in questa giornata piovosa ho deciso di farmi compagnia con le foto dell'estate per sorridere un pò e sperare che questi mesi passino in fretta!
 l'unica consolazione è che manca poco per la mia festa preferita: il natale!
voi come lo passerete io intanto mi sono messa un pò a dieta per poter mangiare tanto a natale e voi?
aspetto tanti vostri commenti!
besos manuela


Looking these pictures understand how I miss the summer.
its perfumes, tanning always present on the body and clothing! oh yeah clothes: shorts, low-cut, colored!
photos bring a bit of sadness, but it's nice to see them again and I on this rainy day I decided to keep me company with pictures of the summer to smile a little and hope that these months will pass in time!
  the only consolation is that it lacks little to my favorite holiday: christmas!
you as I pass the meantime I put a little on a diet to eat so much at Christmas and you?
I wait many of your comments!
Kiss manuela

outfit of first photo:
dress:.toyg
cardigan: Terranova
bag: ovs industry

outfit of the second photo:
dress: Liu Jo
sandals: Prima Donna collection

outfit of the third collection:
 dress: cinzia effe

outfit of the fourth:
dress: pinko
bag: blumarine

Nessun commento: